Selasa, 8 Februari 2011

yuhuuuuu

settle kelas MIS best gak hari belajar macam2 perkara yang aku sendiri pun x terfikir selama ni, wah hari dapat tau org yang pnah suka kat aku dah tunang pehalpun aku tumpang happy gak, hope aku pun dapat melangkah ke arah yang aku sendiri tengah fikirkan... tapi bila ek???????/ wah banyak nyer persoalan...huhuhu.  em perut pun dah kenyang mum bihun sup yang aku reka sendiri, lagi best dari apa yang aku makan kat kedai malam tadi.

hope sok lusa kelas yang aku tunggu berminggu-minggu adalah ye ar dah nak praktikal ni tapi macam ntah ape-ape ntah cara dieorang menguruskan kitaorang ni.... sekarang musim demam,selsema n batuk aku pun x terkecuali merasainya batuk tapi still ok n nampak good-good jer kan korang!!!, than sekarang ni  musim panas tapi berangin best gak, cuma sian lak mangsa banjir kat negeri lain pehalpun kenalah tabah korang yang mengalaminya.. apa lagi nak cerita ek? nantilah if ada cerita ku akn update lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan