Selasa, 15 Februari 2011

andai hati berbicara

hai korang bila hati aku berbicara kadang2 korang mesti nak tau kan? happy aku hari ni belajar tentg pedagogy menyeronokkan, tapi pening coz byk lak tugasan yg plu aku settlekan, makan sudah,solat pun sudah study jer jap lagi lah layan blog aku ni jap camner x sempat pun aku plu tulis apa yang aku rasa nk tulis....

batuk masih menemani aku lagi beberapa hari aku bersyukur gak hanya batuk sahaja yang aku dapat n tak beserta demam..makan pun berselera x mcm korang yg demm kan..thanks pada yang sudi ambil berat pada aku..semoga orang juga dikurniakan kesihatan yang baik.

sekejap jer dah masuk bulan 2 mcm2 isu tentang kes itu ini ntah apa nak jd dgn dunia sekarang, syukurlah aku diberi peluang untuk menyedari kesilapan walaupun sebesar hama..aku dah mula berjinak dengan tafsir al-quran, mengaji memang buat aku tenang dan mendamaikan,kalu korang x caya korang cubalah pasti korang akan rasa keindahannya....

rindu pada arwah mak,rindu sangt lagi2 bila korang semua sibuk call mak korg hujung minggu masih lagi korg leh gelak n gurau senda ngan mak korang , tapi aku tau if mak aku ada lagi pasti dia juga akn happy tgk aku dan thanks pada korang yang bagi aku tumpang kasih pada mak korang..kadang2 kehidupan kita x sama tapi  ada sesuatu perkara ia akan rasa sama...percayalah..

ok lah sok2 lah aku coret corat lagi, ni pun aku pinjam laptop member thanks bg aku pinjam...huhu
cantik





Tiada ulasan:

Catat Ulasan