Isnin, 14 Februari 2011

Bila aku terfikir

kadang2 perkara yang aku buat banyak kali menyakitkan hati seseorang, walaupun aku sendiri tak menyedarinya apa yang aku wat 2 salah atau x?? kalu korang rasa patut ker x kita disalah kan sedangkan kita x wat salah pun..ni lah manusia macam2 ragam yang aku sendiri pun tak terikut dengan ragam yang dibawanya..pehalpun hanya dengan cara meminta maaf atau memaafkan sahaja yang boleh mengubah mood seseorang sedangkan aku pun kadangkala x faham..

batuk aku diikuti demam pulak, haha 2 pun aku nak report kat korang kan?? ah, peduli apa sukahati akulah ape yang rasa dan terfikir nak tulis kat sini akan aku coretkan bagi aku rasa puas...minggu ni makin bz lah dengan kelas yang berderet ha ambik nak sangat kelaskan, tapi x per dari dok bosan lepak kat rumah baik ada benda yang aku leh isikan  day by day..

tahun ni aku dah masuk umur yang aku sendiri pun x pnah terfikir untuk sampai ke umur ini, banyak perkara yang kadangkala aku sendiri terlepas untuk merasainya, orang lain semua dah kehadapan 2 kali ganda dari aku, yang aku masih disini dah macam tajuk lagu pulak..macam2 aku rasa bila dah sampai ke tahap ni, nak toleh belakang pun dah x boleh nak ke x kne teruskan juga perjalan yang aku sendiripun x tau happy or x endingnya..








aku paling suka bunga tulip walaupu aku x pnah memilikinya, harap 1 hari ada yang sudi memberinya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan