Selasa, 15 Februari 2011

Bila kesabaran itu diperlukan

Dalam minggu ni srat dari batuk berserta selsema Asthma n demam menjadi gabungan yang hebat untuk aku menjalani hidup aku dari hari kehari, dengan tido yang selalu terjaga n xdapat lelapkan mata pada waktu yang telah aku set jam 12 malam masih xdapat nak diturutkan andai mata masih x mahu ditutup jika x besertakan ubat batuk mahupun inhaler yang mengurangkan kesasakan nafas yang berlalu beberapa hari ini, kesabaran jua yang aku perlukan jika melihat orang lain senang melelapkan mata dengan rela dan enak di buai mimpi indah..Bukan hanya dirumah di kelas tadipun aku x dapat tumpukan perhatian dengan lecture yang yg sampaikan oleh puan, emm namun dapat jua aku tahan sampai kelas tamat, but masih ada lagi kelas petang ni n malam nnti, jadual aku dah makin pack sekarang, sabar n sabar jelah aku..

dua tiga malam ni juga aku sibuk menyiapkan tugasan yang sekarang berduyun n akan turut berduyun selepas ini. ni pun pttnya aku kne rehat after mum ubat tadi sementara tunggu kelas petang ni yang bakal menyusul,hujung tahun ni habislah aku belajar kat cini n hope ada rezeki cepatlah aku dapt anak, korang jgn lak terkejut lak,aku maksudkan ank murid year kan aku bakal jadi guru satu hari nnti dengan izinnya, tapi aku sendiripun yakin n x jer coz kalu korang tgk aku ni ada ciri2 cikgu ker?emm ntah CIKGU NORZIHA subjek commerce..atau seorang BUSINESS WOMEN  emm, kita tgklah 2 or 3 tahu nanti apa yg akan aku wat..

Pehalkan aku ucapkan thanks pada korang yang selalu menyokong aku n beri nasihat..ok lah aku plu reht sekarang...bye jumpa lagi..
vs


Tiada ulasan:

Catat Ulasan