Ahad, 20 Februari 2011

korang suka aku x???tapi kenapa???

emm menarik x statment aku hari ni kat fb?? bagi aku x ada ape2 isu yang berbangkit pun if aku letak statment mcm2..saje suka2 nak tgk sape yang amik berat kat kat aku jer..huhu, sape yang terasa 2 xperlu kot aku nak mintak maaf coz bg aku aku x wat salah ape2 pun just untuk ingin tahu jer..kadang2 hari2 yang dilalui tanpa isu pun bosan gak..yealah mcm korang if buka jer fb tgk xada ape2 isu mesti korang yang suka main game, main game jerkan atau pun yang bosan add lah sape2 yang korang rasa korang leh sembang dari pagi sampai korang rasa dah pnat dan yang paling koman pun mesti korang edit pic or profile korang untuk nampak ada perubahan yang korang wat juga ...btull x aku cakap????, emm biarlh ape orang lain nak kata yang penting aku rasa apa yang aku nak buatni x memudaratkan kesihatan aku mahupun duit aku...

hampir 2 minggu jugak ni aku punyer batuk x berhenti..mesti ada sebb aku x sihat2 lagi ayooo kne kurangkan makan manis n berminyak nampaknyer..hope aku akan bertambah sihat pasni nasib baiklah aku cuma batuk jer..aku pun doakan korang juga sihat...:)

petang ni aku ada kelas 4ptg-6ptg kelas e-commerce..hope kelas hari best..phal nnti aku akn coret kat blog aku lagi untuk tatapan korang k...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan