Khamis, 24 Februari 2011

Bila tiba saat itu...

Andai aku yang rasa tapi korang x rasa susah gak tapi aku tau korang juga pnah rasa n lalui nya...mesti korang pnah rasa bila ada 2 orang atau lebih yang suka korang pada masa yang sama, mesti korang rasa bahagia lah sangat walaupun sebenarnya x lah bahagia mana yang korang akan rasa, b coz  end the end of the story masing2 mesti akan rasa suka,kecewa n what ever yang korang akan rasa my be juga termasuk aku..haha ulang sekali lagi akulah yang akan rasa juga... nak wat camner aku tetap comel walaupun korang smua tahu n sememang nyer itulah yang korang plu tahu...
tapi mesti perit camner bila waktu 2 telah tiba mesti waktu 2 pun korang jugak pening tengok aku macam x keruan n serba x kena tapi xtau la aku waktu 2 korang ada ker x waktu 2, pehal pun aku plu gak wat keputusan yang aku sendiri pun xtau apa yang akan terjadi nnti, but aku ada rasa mcm2 ni sebenarnya ni, happy, x happy, gembira, x gembira n susah hati n sewaktu dgnnya..
ingat senang ker nak wat perbandingan , memanglah nmpk cam mudah hanya setakat amikpen n kertas dan wat garisan tengah n menyenaraikan apa yang aku mahu dari seorang lelaki tapi 2 semua x semudah yang aku fikirkan..mungkin juga one day or bila tiba saat itu aku plu wat solat istikharah untuk mendapat petunjuk n kekuatan bg diri aku sendiri...
sometime aku pun ada gak terfikir untuk bersndirian n bebas dari perasaan yang kacau bilau ni, tapi mustahil kot, namapun manusia keperluan n kehendak plu seiring barulah lebih sempurna walaupun x sempurna mana..bagi lelaki mcm korang mesti mudah untuk memilih pasangan hidup tapi x seperti aku perempuan yang akn mudah jatuh jika kesakitan hati itu seperti dihiris, camne pun aku plu juga wat keputusan untuk memilih salah seorang lelaki yang aku rasa adalah pilihan yang baik aku pilih dari yang terbaik ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan