Khamis, 10 Februari 2011

11 feb 2011

geram gak hari ini dah siap2 semangat nak g kelas em tak confirm plak, terpaksalah salin semula baju n lepak wat blog sementara tunggu kelas kul 5 petang ni, pehal pun aku kne steady cool kalu tak ada adegan nak makan banyak pulak, almaklumlah berat badan pun dah naik kalu marah2 ni mesti nak makan jer...esh2 ape nak jadi kalu berat sangat dah lah diri x cukup tinggi berat lak berlebih2an nasib baiklah masih comel...huhuu sape laginak puji kalu bukan aku sendiri, yang korang tengah membaca jangan lak cemburu ngan ape yang aku tulis ni..agak2 lepak kat balkoni ni dengan angin bertiup dah rasa macam duk kat tepi pantai lak best lalalaa..

semalam dapat gak aku lepas geram dengan kek pisang nyamyy sedap,dah lama x g jalan2 p jalan2 la..selalu ada orang teman,huhu cian pada dier masih demam semoga sihat cepat..pada korang yang sama gak x sihat semoga cepat sembuh, makan ubat jangan mengelat..hope sok ada kesempatan lagi nak mengarut kat blog aku ni...


ha sebelum aku terlupa pic n komen aku ada terpilih masuk majalah rapi haha ingat senang ker nak masuk pic kat majalah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan