Khamis, 17 Mac 2011

biarkan ia berlalu

HAPPY.........walaupun kesedihan itu cuba aku buang jauh2 n biar tiada sape pun yang dapat merasakan aku sebenarnya sedih..tapi semuanya aku terima dan perlu kuat untuk teruskan hidup aku...macm xpercaya aku jatuh cinta dan putus cinta ntah kali keberapa..cool down gee u must go on ur life dont remove n back ur life start now u must strong and do smart ur life u can do it...yang berlalu biarlah malas nak fikir dah walaupun bayang2nya masih segar dalam ingatan if ada jodoh ia pasti kembali pulang macam lagu indon lak pulak..

tittle 'single' yup umur dah 27 tahun aku masih single n available, how come u gee..yup life not easy, be strong n try do something for u happy n dont sitting alone because ur emotion so week now so go n go to enjoy ur study n friend...kejap rasanya aku dah nak final sem ni mesti dapat pointer lagi baik dari sem lepas...sem depan dah nak praktikal sekolah pun aku dah dapat...so kita enjoy...

hope pas ni ada MR.Right akan hadir dalam hidup aku yang akan memberikan aku kebahagian, n keselesaan..AMMIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan