Selasa, 1 Mac 2011

6ixsense Tak Bisa Memilihmu

hanya tuhan saja yang tahu apa aku rasa dan korang yang terlibat sama pasti juga merasainya, itulah aku jika itu aku rasa itulah juga keputusan yang aku buat, walaupun tiada tangisan dipihak aku tapi dia merasai segala keperitan.namun macam aku kata apa yang aku katakan itulah yang aku katakan... wahai insan yang menunggu khabar berita dariku, sanggup kah kau menunggu aku???? tapi sampai bila kau harus menunggu dan di buai mimpi indah yang dikau juga xpasti...bila ini yang terjadi pasi kau juga rasa aku seperti tiada arah...namun percayalah apa yang kau ingin katakan pada ku suatu hari nnti akan tercapai mengikut naluri hatiku...sabar ye sayang kau jua perlu berusaha untuk memilikku kerana aku adalah seorang yang mudah berubah...


namun pada korang yang sememangnya x tau ape2 jangan lah dok sibuk tentang apa yang aku rasa kerana korang sememangnya tak tahu ape2...so diam2 sudah..jgn dok campur hal yg orang sendiripun x plu campur...pada kau yg sedang bersedih jgnlah terus bersedih kerana pasti ada kebahagian yang akan muncul suatu hari nanti...x semudah itu kesedihan akan berlalu namun kau mesti tabah untuk terusberjuang demi masa depanmu..


Andai aku rasa itu yang terbaik untuk ku so korang x yah la sibuk nak duk ngata or menghentam segala apa yang aku katakan, kerana korang xada hak untuk semua 2...dan jagalah diri n masalah korang k..lebih baik korang doakan aku happy dengan life aku dari wat dosa x tentu arah..



BILA INI RASAKU................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan