Jumaat, 19 Ogos 2011

MENGHITUNG HARI...

ADAKAH HARI ITU ADALAH HARI RAYA?? ATAU BILA NAK HABIS PUASA???ATAU HITUNG BILA MAU KERJA??? ATAU BILA SESEORANG MAHU MELAMAR???ATAUPUN MENGHITUNG BILA SEMUA SAAT ITU AKAN TIBA...

semua tu menjadi tanda tanya bukan hanya pada aku seorang, mungkin pada korang juga yang membaca blog aku ni...dan bukan semua perkara terlalu mudah untuk difikirkan jika hanya berkata-kata aku akan cuba dapatkan semua tanpa kudrat dan usaha yang boleh buat aku bangun untuk teruskan perjuangan yang belum selesai...walaupun kadangkala semakin hampir aku gapainya tapi jika ia bukan ditentukan untuk aku mendapatkannya apa daya ku untuk terus menunggu...

haha ape benda yang aku merepek tengahari ni...yang korang pun baca tq lah sebab membaca ntah ape2 yang aku karang ni...sebab aku tau korang juga tengah bosan sebab 2 korang baca gak sampai habis ape yang merepekni...pada korang yang belum follow  aku x susahpun hanya tekan button follow dah selesai korang jadi akupunya kawan yelah dulu mungkin kita ramai kawan tapi untuk jadi kawan yang selalu boleh sembang sampai perut hampir pecah susah beb...x gitu??

melaka dah hujan dah korang nyer tempat camner pulak...terfikir aku pasal cerpen yang aku hasilkan kan blog santaigee.blogspot.com tu bila mau aku habiskan cerita pada korang yang ada idea silalah sumabngkan coz letih gak nak cari jalan cerita yang menarik...nak wat camner aku baru belajar nak menulis cerpen mybe bantuan  korang leh aku settlekan beberapa port lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan