Sabtu, 25 Jun 2011

semua masa sekarang fokus pada sekolah, tugas dan tanggungjawab

sekolah bagaikan tempat kedua aku sekarang selain di rumah,kerana banyak masa aku dihabiskan di sekolah, mungkin inilah yang terjadi kepada guru2 praktikal seperti aku...namun aku tetap enjoy dengan apa yang terjadi dari hari ke hari tanpa rasa beban mahupun terpaksa, justeru aku perlu tekad dalam memenuhi setiap peluang yang ada di depan mata sekarang...pelajar2 semua macam2 kerenah namun ada masa mencuit hati aku untuk mengenal mereka dengan lebih dekat, yelah mereka pun macam aku hampir setiap hari masanya di sekolah, tanpa jemu dan bosan walaupun segelintirnya ada yang beranggapan begitu...tapi diam tak diam dah nak masuk minggu ke3 aku praktikal, perasaan cuak yang mula2 ada di hati semakin lama semakin lesap walaupun ia datang pada masa yang natah aku sendiri pun kadang2 tak undang...pehalpun aku happy sekarang dengan kehidupan aku sekarang, so korang pun esti happy jugak tau macam aku...oklah lain kali ceta g k...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan